Przejdź do treści
Image Description

Wyjaśniamy opóźnienie w wywozie odpadów

Drodzy mieszkańcy,

w nawiązaniu do informacji na temat opóźnień w odbiorze odpadów, jakie pojawiły się w ostatnich dniach w przestrzeni medialnej, informujemy, że sytuacja taka faktycznie miała miejsce, tzn. z kilku lokalizacji na terenie miasta nie została wywieziona zaplanowana wg harmonogramu na piątek (30.06.) frakcja – odbiór nastąpił w poniedziałek (03.07.).

Sytuacje, w których udostępniony harmonogram wywozu odpadów nie zostaje dotrzymany mogą mieć miejsce, co wynika ze zdarzeń losowych i trudnych do przewidzenia, na etapie jego sporządzania (nagłe absencje pracowników spowodowane chorobą, czy awarie sprzętu). Dokładamy jednak wszelkich starań, aby czas reakcji na takie sytuacje, a co za tym idzie również czas powstałych opóźnień w odbiorze, ograniczać do minimum. Jednocześnie, korzystając z kanałów internetowych (strona www oraz media społecznościowe), staramy się informować na bieżąco o wszelkich zmianach w harmonogramie.

W przypadku, który miał miejsce w zeszły piątek, zawinił niestety czynnik ludzki i taka sytuacja nie powinna się zdarzyć. Sprawa jest wyjaśniana wewnątrz firmy, a w związku z niedopełnieniem obowiązków służbowych, wobec osób odpowiedzialnych zostaną wyciągnięte konsekwencje.

Pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności związane z tym zdarzeniem oraz prosimy o zgłaszanie wszelkich problemów związanych z wywozem odpadów komunalnych do Biura Obsługi Klienta pod numer telefonu 91 416 30 51 lub poprzez e-mail na adres: bok@pukgryfino.pl

 

Zarząd Spółki